2019. május 20., hétfő

képes beszámoló; kiruccanásaink / május 1-4. & 13 - 20. /

Nagy tervezgetésekben vagyok a maradék időm illetően, kirándulásra fel – addig is, néhány esemény és fotók az elmúlt időszakból még.















A múlt héten voltak itt családi barátok, együtt vacsoráztunk, és csináltak nekem túrós palacsintát, juhú. Azt nem is írtam le, hogy május 4-én tartottunk mi is Star Wars napot, a farmról visszafele jövet hangosan szóltak a Star Wars legcsudibb zenéi az autóban. Persze, énekeltünk is hozzá.
Voltunk a farmon jópárszor Amandával, elvittük Tuckert a közeli mezőre legelészni, kapott új lópokrócot – amin lovak vannak, ahh - , születtek kisbárányok, de két bari még mindig elég terhes, sípoltunk a kiskutyákkal együtt, hogy mennyire aranyosak és fagyiztunk is hazafele a szokásos helyünkön. Valamelyik este filmeztünk is, szombat este pedig közösen főztünk, mert Serena megint jött látogatóba, kint piknikeztünk a ház előtt, aztán csináltunk igazi milkshake-et. Egy kis maple whiskey-vel, ami szintén egy kuriózum, még sosem kóstoltam hasonlót. Annyira jó, hogy még mindig minden héten van valami olyan újdonság, amit még nem kóstoltam, nem hallottam, nem tudtam, nem láttam, nem próbáltam!
Vasárnap megint fordult a visszaszámláló: három hét és megyek haza. Igyekszem még ebbe a három hétbe annyi mindent beletenni, amennyit csak lehet. Milo rám volt bízva a hétvégére amúgy, nagyon kis bolyhoskedves volt. Elvittük szombat délután úszni, mesélték már, hogy néz ki vizesen és milyen vicces, és tényleg. :D Csodaszép az a park, ahova vittük. <3
Képek: Linwood State Park & Rosasharn farm 


























a szombat nagy részét így töltöttem 




Tucker, mint unikornis - lerázta aztán a fejéről :D 





tegnap lázas voltam és őrzött <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése